youtube

vineri, 7 aprilie 2023

Tâlharul...

Cuvintele sunt slabe și ruga prea puțină
să pot Isuse dulce vreodat' ați mulțumi
Când sub povara Crucii purtându-mi a mea vină
Mi-ai arătat și mie cât m-ai putut iubi!

Eu
un nimic, un nimeni, un bulgăr de ţărână
Un vinovat de moarte numit de toţi tâlhar,
Eu, meritam Isuse pe-o cruce să mă pună
și pentru-a mele fapte să-mi duc acest amar.

Dar Tu?... Un Fiu al Păcii Te-ai coborât din slavă
Şi-ai vindecat bolnavii şi morţii-ai înviat,
Azi lângă mine-alături Te-au pus pe-o cruce-n grabă
Şi nu-nţeleg Isuse de ce eşti vinovat?
Şi-apoi, privind la Tine ţi-am înţeles răbdarea
Şi dragostea şi jertfa şi chinul îndurat,
Şi cuiele din palme şi spinii şi sudoarea
Erau şi pentru mine, să pot să fiu iertat.
Ooo... Clipă minunată o scumpă uşurinţă
Când glasul Tău Isuse mi-a spus o clipă: „Stai!
-Ţi-am înţeles căinţa şi drept recunoştinţă
Chiar astăzi tu cu Mine vei fi pe veci în Rai!”
Nicu Fasolă

Un comentariu: