youtube

luni, 10 aprilie 2023

Bravo Dan Negru!

Ani de zile nu l-am simpatizat pe Dan Negru. Chiar dacă era în topurile oamenilor de televiziune, emisiunile sale pline ochi de entertainment,  cu glume mai bune sau banale, piperate sau deocheate, m-au făcut să îl ocolesc cât pe departe! Mi se părea că umblă cu capul în nori! Dar, de la o vreme, cred că de când ne-a trosnit pe toți peste cap Pandemia, Dan Negru însă e altul! A început să fie cu picioarele pe pământ. În ultima vreme a luat poziție mereu împotriva abuzurilor sociale și spirituale. Drept urmare a primit ceva (mai multă) săpuneală în online. Redau mai jos o replică ironică și plină de adevăr scrisă de timișorean cu ocazia sărbătorii Intrării Domnului în Ierusalim!

Mi s-a întâmplat ca in meseria mea, în televiziune, cei care mă felicitau și mă aplaudau duminica să mă răstignească vinerea. Aceiași oameni. Ați pățit-o, nu? Despre asta e sărbătoarea de Florii!

Isus a intrat duminică în Ierusalim aplaudat de aceiași oameni care vineri se vor bucura de răstignirea lui.  Eu am trăit lecția asta.

Isus a intrat in Ierusalim călare pe un măgar. Azi miștocărim măgarul... Mie-mi place! E smerit, e răbdător, cară poveri, e gălăgios dar și tăcut. M-am regăsit de multe ori în caracterul măgarului, partenerul lui Isus!

Măgarul a fost singurul care n-a știut pe cine a cărat în spate acu', de Florii.

"Jalea măgarului" e poezia în care el află ce partener de seamă a avut la intrarea în Ierusalim : „De ce nu mi-ați spus, de ce nu mi-ați  spus... / Că pe spatele meu călărea chiar Isus? / Ce lin, ce frumos l-aș fi dus !”

Dan Negru

Nu pot să spun decât că subscriu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu