youtube

joi, 19 martie 2020

Câteva rânduri pentru medici – de Nicolae.Geantă


Iertați-ne că nu am fost recunoscători Domnului că avem harul să fiți printre noi! Dacă pastorii și preoții sunt trâmbițele lui Hristos pentru lume, dvs sunteți pansamentele Sale! Ca și Dumnezeu, ca și Biserica, sunteți indispesabili societății!

Iertați-ne că (noi bisericile) ne-am rugat așa de puțin pentru dvs! Am strigat la Domnul și am postit mai mult pentru dregătorii din funcții - care ne-au pandemizat societatea(!), iar pe dvs v-am lăsat pe listă la urmă! Sau în afara ei. Pe dvs care toată ziua reparați trupuri! Care puneți petece la viață!

Iertați-ne că (noi) vă catalogam adesea ca pe niște farisei lacomi cu portofele cât gura de crocodil și portbagajele hatchback. Dar nu am văzut expunerea dumneavoastră la risc! Nici orele state în picioare la masa de operații, nici orele de noapte petrecute la căpătâiul suferinzilor noștri și nu lângă copiii voștri!

Iertați-ne că pe cei mai mulți v-am determinat să alegeți calea emigrării! Noi românii am urlat din toți bojocii că „vrem autostrăzi”, „o țară ca afară”, pensii nesimțite, drepturi pentru homosexuali ori biznisuri de cumetrie, dar pentru spitale nu am avut nici ochi, nici inimă, nici pușculiță! Și sănătatea a rămas să se descurce cum o putea. Iar acum ne-am dat seama câtă nevoie avem de voi!

Iertați-ne că după ce am ieșit pe ușa spitalului, refăcuți 100%, nu ne-am mai întors niciodată să vă mulțumim! Nu v-am dat nici măcar un sms. Am trăit precum leproșii vindecați de Isus. Nerecunoscători... Dar dvs nu ați ținut lucrul acesta în seamă. Cine face binele din inimă nu caută răsplată...


Iertați-ne că vă stresăm atât de des. Iar uneori pentru nimicuri! Dar dvs știți: fiecare om crede că problema sa este cea mai acută! Aveți răbdare cu noi. Printre stânci mai suntem și unii mămăligi! Stâncă tare e numai Dumnezeu! Iar majoritatea celor tari oricum suntem... cretă!

Ne rugăm pentru dvs să rezistați! Să nu cedați! Dacă și medicii se îmbolnăvesc va fi uragan între oameni!

Ne rugăm Domnului să vă țină sănătoși! Mai ales acum când e maxim risc! Am auzit că unii sunteți deja victimele CV 19! Da, în viață toți suntem vulnerabili. Cred din toată inima că Tatăl din Ceruri vă are sub control oricum ați fi! Vă veți face bine!

Ne rugăm Domnului să alegeți mereu soluțiile cele mai eficiente! Rugați-vă să vi le dea! Știu, uneori nu le mai găsiți în niciun catalog. Atunci faceți cel mai bun lucru posibil: lăsați totul în seama lui Dumnezeu! Apoi sunteți uimiți de rezultate! Dumnezeu v-a ascultat!

Am rămas uimit de mărturia unui medic italian care de 7 zile nu și-a văzut familia. Aproape nemâncat, nedormit, stă printre bolnavii de Coronavirus. Coșmarul curge fluviu în Lombardia. Au căzut lângă el 130 de morți. Și un pastor de 75 ani. „Urmează să plec și eu... Sunt fericit că m-am întors la Dumnezeu în vreme ce sunt înconjurat de suferință!” a scris dr. Gianni G. după ce bătrânul pastor i-a îndreptat inima spre „o liniște pe care medicii nu o mai găseau”: spre Isus!

Faceți-vă treaba liniștiți! Nu sunteți singuri! Ne rugăm toate bisericile pentru voi! Sunteți frații noștri! Sunteți de neînlocuit aici! Dar și acolo sus... în Ceruri! Dumnezeul căruia îi slujim să vă fie scut de protecție! Și n-o să vă mai temeți de nimic! (Isaia 41:13)

Știu, meritați mult mai mult... Dar răsplățile le dă numai Domnul!

Nicolae.Geantă

     

3 comentarii:

  1. Mulțumesc Nicu, este timpul să ridicăm rugăciuni pentru medici, pentru popor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu numiţi uneltire tot ce numeşte poporul acesta uneltire şi nu vă temeţi de ce se teme el, nici nu vă speriaţi!
    Sfinţiţi însă pe Domnul oştirilor. De El să vă temeţi şi să vă înfricoşaţi.
    Şi atunci El va fi un locaş sfânt, dar şi o piatră de poticnire, o stâncă de păcătuire pentru cele două case ale lui Israel, un laţ şi o cursă pentru locuitorii Ierusalimului!
    Mulţi se vor poticni, vor cădea şi se vor sfărâma, vor da în laţ şi vor fi prinşi.” –
    1„Înveleşte această mărturie, pecetluieşte această descoperire între ucenicii Mei!”
    1Eu nădăjduiesc în Domnul, care Îşi ascunde Faţa de casa lui Iacov. În El îmi pun încrederea**.
    Iată, eu şi copiii pe care mi i-a dat Domnul suntem nişte semne şi nişte minuni în Israel, din partea Domnului oştirilor, care locuieşte pe muntele Sionului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos mesaj, va așezăm in binecuvântarea si protecția Domnului

    RăspundețiȘtergere