youtube

sâmbătă, 7 martie 2020

Mâna mamei... - de Nicolae.Geantă

sursa: Instagram nickbags.ro
Când mama mă ține de mână 
mă simt în mai mare siguranță 
decât un soldat înarmat! 
Iar când se roagă, 
Dumnezeu îi ascultă  rugăciunea 
chiar dacă mama ar fi pe... fundul Pacificului!

Mâna mamei e sabie și scut, 
iar inima ei este continuu altar!
Mâna mamei e-o farmacie întreagă;
orice durere atinge vindecă!
Mâna mamei e o aripă pentru mine
care mă ridică ușor, 
cât mai sus,
 până îmi cresc aripi
și zbor!

Mâna mamei e prima atingere a unui înger!
Ea mă ține de mână cât timp sunt copil
dar în inimă mă ține 
până la sfârșitul vieții!
În ultimele clipe 
o singură dorință mai are:
să mă țină strâns de mână!

Pentru că Sfântul, 
Dumnezeul Cerurilor și al Pământului,
a hotărât 
ca mamele când pleacă dincolo
să plece cu pruncii de mână!

Nicolae.Geantă


2 comentarii:

  1. Acum o sun pe mama.
    Așa este, sunt unice! Mulțumesc frumos frate Nicu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am plâns citind... Mai ales că știu că pe dvs. nu v-a ținut mama de mână când ați fost copil...

    RăspundețiȘtergere