youtube

joi, 12 martie 2020

Lecții din carantină - de Nicolae.Geantă

Sursa Foto

Oamenii mor mai repede de panică decât secerați de viruși! Universitatea din Hong-Kong raporta că isteria Corona Virus a îmbolnăvit 28 % din populația sa de... depresie! În același timp, în regiune, sub 100 de inși erau infectați de virus!

Uneori prietenii îți fac mai mult rău crezând că îți fac bine! Am fost bombardat cu atât de multe știri încât am intrat (fără să vreau) în panică!

Satana poate să-ți pătrundă în minte dar nu îți poate smulge pe Isus Hristos din inimă. Orice panică ți-ar provoca cel rău siguranța din inimă nu poate fi clătinată. Mai mult: se întărește! Dacă evident o ai...

Dumnezeu îngăduie încercări ca să vezi cine îți va rămâne aproape. (Am văzut persoane care m-au evitat elegant, chiar și după ce au aflat că de fapt nu am avut nimic!) Lângă Iov, numai după ce a fost binecuvântat din nou de Dumnezeu, frații, surorile și vechii prieteni au venit să îl vadă și să mănânce la el în casă! (Iov 42:11). Omul are mai multe fețe. Ebraica le spune “panim”, la plural...


Oamenii cred că pot amâna moartea cu câteva conserve. Ce ar câștiga cineva care trăiește vreo două sâptămâni în plus?

În izolare apreciezi Biserica oricât de slabă ar fi! Internetul nu o poate suplini! A fost prima dată in viața mea când am lipsit două duminici consecutive de la închinare! Și nu din nemotivația mea!

Trag concluzia că de fapt Virusul CV19 este o... oglindă! Ne arată cine suntem noi. Ce zace în noi! E o reflexie a interiorului nostru! Liniște sau panică, încredere în Hristos sau bănuieli nefondate, dragoste ori respingere, un coșciug sau o veșnicie... Priviți numai la cei care vor să se vaccineze: se tem de cei ce nu vor să facă vaccin! Știm că vaccinul te face imun la boală. Dacă tot te temi atunci de ce îl mai faci?

Oamenii NU Îl caută pe Dumnezeu nici în necaz! Sunt uimit că în ultimele zile căutările pe Google despre coronavirus au crescut de la 3,71 miliarde (7 Martie) la 6,7 miliarde (12 martie), iar cele despre Jesus doar de la 1,5 la 1,55 miliarde!

Am învățat că după o nenorocire vine altă nenorocire. Un val ridică alt val. Sunt la pachet. Virus, panică, rafturi goale, izolare, biserici închise, politici antisociale, ură între românii plecați și cei rămași, economie distrusă...

Virusul care zguduie planeta poate fi eradicat cu apă și săpun! Ce paradox! Și totuși sperie o Terra întreagă...

Nu recomandați doar sfaturi antivirus. Ci recomandați oamenilor pe Dumnezeu! E cel mai sigur Protector! O mască te poate feri de un virus, nu și de moarte. Omului îi e dat sa maoră o singura dată, după care urmează Judecata! Nu o spun eu, ci Cuvântul lui Dumnezeu! Tocmai de aceea a venit Hristos: ca să ne treacă din moarte la viață! Înțelegeți de ce unii vor să se închidă de tot Biserica?

PS: În timpul izolării spuneam soției mele că am un feeling: după ce termin carantina se vor închide școlile. Și așa a fost! Greu este că se închid și Bisericile!

Nicolae.Geantă
www.ciresarii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu