youtube

sâmbătă, 22 octombrie 2022

Ușier în caz de urgență – de Nicolae.Geantă

Destul de frecvent, în zborurile cu avionul, am primit scaun exact lângă ușile de evacuare. La ieșirea de siguranță. De fiecare data, stewardesele mi-au vorbit amabil, și m-au instruit ce să fac în caz de urgență. Dar de fiecare data m-au întrebat dacă sunt dispus să stau lângă ușă și să respect „rolul” ce mi se oferea în caz de avarie.

Ultima data când am stat pe scaunul de la ușa de siguanță m-am gândit că exact acest rol îl jucăm în viața noastră creștină. Să conducem oamenii spre Ușa numită Isus. Să fim ușieri în caz de urgență. Dar pentru asta ar trebui să îndeplinim minimum trei criterii:

a) Trebuie să fii capabil să înțelegi instrucțiunile în privința ușii de evacuare;

b) Trebuie să fii capabil să îndeplinești rolul de a deschide ușa;

c) Trebuie să fii capabil să îndrumi oamenii prin ușa de evacuare!

Un copil, o bătrână, cineva cu dizabilitate gravă, ori un om care nu înțelege limba stewardeselor, adică un strain, nu ar putea înțelege. Prin urmare ușa există dar nu poate fi folosită. Înțelegeți acum de ce mulți oameni nu găsesc calea îngustă și orbecăiesc pe calea cea largă?

Atenție: ușa de siguranță duce la salvare numai dacă e folosită!

Ești ușier de urgență. Pe cine ai condus la ușa mântuirii? Iar dacă ești dintre cei ce au ajuns acolo ai intrat prin ea?

Nicolae.Geantă 

Un comentariu: