youtube

marți, 25 octombrie 2022

A început eclipsa de Soare 2022

Acum ceva minute am privit spre cer. Mi se părea că se lasă cumva înserarea. Era doar ora 13... Și mi-am adus aminte. Astăzi e eclipsă de soare. Parțială. În România, la București, maximum va fi la 13,38. Atunci va fi acoperit undeva spre 40% din Soare...

Când e eclipsă solară priviți spre Cer. Dar nu cu ochiul liber! Ci protejați.

Când e eclipsă în viață priviți spre Cer. Nu veți vedea mușcat din Soare, ci o... Cruce. În prezența ei nu rezistă întunericul. Chiar așa, știați că în Rai nu va fi nevoie de Soare? Pentru că acolo strălucește Mielul răstignit la Golgota!

Disclaimer: După ce a trecut eclipa au cântat cocoșii!

Nicolae.Geantă

Un comentariu:

  1. Adevărata preocupare a fost eclipsa de whatsapp pentru maxim o oră, culmea culmilor, se suprapunea cu eclipsa de soare !
    Nu am crezut vreodată că se va gândi cineva să-mi trimită sms ca să mă avertizeze că nu funcționează whatsapp !
    Se pare că oamenii se preocupă de alte focusuri, nu de dătătorul de lumină, căldură și curent electric...

    RăspundețiȘtergere