youtube

joi, 4 martie 2021

Doar un cuvânt - de Mihaela Mănescu

În odaia mea săracă și sihastră
Mă închin cu fața la pământ
Și Te-aștept, din zarea Ta albastră,
Să cobori în duhul meu înfrânt.
 
Iarăși n-am ce să-Ți aduc pe-Altare;
Numai lacrimi calde de pribeag.
Mă proștern, Isuse-n remușcare
Ridicând al renunțării steag...
 
Pe cărarea strâmtă către Casă,
Prin amurgu-ntunecat și slut,
Mi-a furat podoaba de mireasă
Un tâlhar de vise din trecut.
 
Cum să mă întorc așa la Tine?
M-ar ucide îngerii pe drum...
Dar o să-ndrăznesc s-aduc cu mine
Rănile ce-mi sângerează-acum.
 
Chinuit de vină, în tăcere,
Mă închin cu fața la pământ...
Vino, Doamne, să-mi mai dai putere
Și iertare și un strop de miere.
Spune-n dreptul meu doar un Cuvânt...
 
 
mihaela,
28 februarie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu