youtube

marți, 9 martie 2021

Opțiuni - de Nicolae.Geantă

Optez pentru credința
în care adesea mă clatin,
decât pentru necredința
ce-mi șoptește (șireată)
că mă va ține semeț în picioare.

Optez pentru iubirea
fără limită,
fără bariere,
decât pentru dreptatea
care poate deveni lanț;
 
Optez pentru Hristos
decât pentru întreaga lume.
Pentru că m-a iubit El întâi,
cu moarte de Cruce!
Apoi, la ce mi-ar folosi
să stăpânesc tot pământul
dacă mi-aș pierde sufletul?
 
Optez pentru viață.
Dar pentru asta trebuie să am
credință, dragoste și Hristos!
 
Nicolae.Geantă
(fundația Cireșarii)

2 comentarii:

  1. "Credința, nădejdea și dragostea". Pentru a completa vizibil triunghiul in care avem credința, dragostea și Hristos, citim în Biblie(Noul Testament) la Coloseni 1/27.
    cărora Dumnezeu a voit să le facă cunoscut care este bogăţia slavei tainei acesteia între neamuri, și anume Hristos în voi, nădejdea slavei.
    Ingredientele"credința, nădejdea și dragostea" sunt condiția fără de care nu e posibilă mântuirea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Optez și eu pentru Hristos!
    Pentru prezentul și viitorul cu El !
    Tată, învață-ne ca prin credință să ne iubim unii pe alții și să-L așteptăm cu nădejdea vie că tot ce a promis se va împlini!
    VIPustan spune că* Pământul acesta e doar o stație la care ne-am oprit o vreme în marea noastră călătorie*
    Goethe spunea*Viața este copilăria veșniciei noastre*
    Cu Tine, Tată vrem veșnicia!

    RăspundețiȘtergere