youtube

luni, 22 martie 2021

Nicolae Geantă - Ce este botezul

video by Ben Hur

2 comentarii:

  1. Mi-e dor de-o zi, o zi în care
    N-or mai cădea nici viruși și nici boli
    E ziua-n care vom prinde aripi
    Și vom zbura toți sus, mai sus de nori

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă rog ca tot ce ascult, citesc, vorbele și faptele, să fie după voia Lui Dumnezeu
    W.Nee spunea *EL să fie în răbdarea mea, în blândețea mea, în dragostea mea*
    Fratele V Pustan a zis duminică *Să ne fie foame de a fi ca și Cristos*
    Tot duminică ați zis frate Geantă *Să ne identificăm cu Cristos*
    Zic și eu *Să fie Cristos în trăirile și în visările noastre toate*

    * Rugă*
    (L.C)
    Visez la chipul Tău cel blând
    Din labirintul ce mă înfășoară,
    Și cu aripile de dor... iubind,
    Te rog să fii TU noua primăvară.

    RăspundețiȘtergere