youtube

joi, 26 noiembrie 2020

Înfrângerea plăcută – de Nicolae.Geantă

 Nimănui nu îi place să piardă. Nici măcar o luptă minoră. (Darămite la parlamentare!) Filosofia lumii spune că numai cine câștigă lupta e victorios. (Grecii considerau până și smerenia ca o slăbiciune). Paradoxal, la Isus Hristos cine câștigă... pierde! Singura cale de a câștiga un meci cu Dumnezeu este să pierzi! Ce înfrâgere plăcută!

Hristos spune că singurul mod de a ne câștiga viețile este de a le pierde (Matei (10:39)! Iacov a trebuit să piardă pe Iacov pentru a câștiga pe Israel, spunea Dutch Sheets. Saul a trebuit să piardă pe Saul pentru a câștiga pe Pavel. Eu a trebuit să mă pierd la 23 de ani ca să mă regăsesc și să mă câștig! Și exemplele sunt multe. Milioane...

Nu îmi place însă că uneori, după ce ne pierdem și ne găsim adevărata identitate, începem să căutăm (recăutăm) ceea ce pierdusem (de bună voie). Așa apar fraudele, divorțurile, râca fraticidă, răceala din biserici, distanțarea socială, pluseriștii, băieții care se cred fete, neiubirea... Și știți ce mai văd? Că cei ce susțin scormoneala în gunoiul abandonat zic răspicat că numai așa este bine. Numai varianta lor este normală. Prin urmare fac totul ca să nu piardă. Mă întreb ce?

Chiar așa, tu te-ai pierdut în brațele lui Hristos vreodată? Dacă nu, înseamnă că nici nu te-ai regăsit...

Învață că trebuie să te pierzi! Cine nu știe să piardă nu știe să câștige!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu