youtube

vineri, 28 august 2020

Dacă mi-aș putea trăi din nou viața!

Dacă mi-aș putea trăi din nou viața,
M-aș fi culcat sa mă odihnesc atunci când mă simțeam rău, în loc sa pretind ca pământul se va opri 
dacă eu nu voi fi la serviciu pentru o zi...
Aș fi ars lumânarea roz sculptată ca un trandafir, în loc sa o las sa se topească în cămară...
Aș fi vorbit mai puțin și aș fi ascultat mai mult...
Aș fi invitat prieteni la masă chiar dacă e o pată pe covor și canapeaua trebuie curățată.
Aș fi mâncat pop-corn în camera "bună" și nu mi-aș mai fi făcut atâtea griji din cauza prafului când cineva vroia sa aprindă focul în șemineu.
Mi-aș fi făcut timp să-l ascult pe bunicul povestind din tinerețile lui.
N-aș fi insistat niciodată să mergem cu geamurile mașinii închise într-o zi frumoasă de vară, doar pentru ca părul meu a fost proaspăt coafat și fixat.
Aș fi stat întinsă pe pajiște cu capul pe iarbă.
Aș fi plâns și râs mai puțin privind televizorul și mai mult privind viața.
Dar, cel mai mult, sa am o a doua șansă la viață, aș prețui fiecare moment, l-aș privi cu adevarat... l-aș trăi...


Nu m-aș mai agita atât de mult pentru lucruri meschine și mărunte...
Nu vă faceți griji din cauza celor care nu va simpatizează, sau mai mult, n-ar trebui sa vă intereseze cine ce face...
În schimb, să prețuim prietenii pe care îi avem și oamenii care ne iubesc...
Să ne gândim la lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvântat...
Și la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătățim mintea, trupul, sufletul, emoțiile.

Erma Bombeck

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu