youtube

luni, 18 februarie 2019

Mai spune-mi Doamne - de Mihaela Mănescu

Mai spune-mi, Doamne, despre Tine...
Coboară-Ți Sfântă Fața Ta
Scăldată-n zările senine
Și umple-mi sufletul cu Ea...
Mai spune-mi cum ne-om lua de mână
Și-om alerga nedespărțiți
O veșnicie împreună
Ca doi eterni îndrăgostiți.
Mai spune-mi, Doamne, că e gata
Odaia ce mi-ai pregătit;
Că vii curând s-aduci răsplata
Acelora ce Te-au iubit...
Mai spune-mi, când mi-e noaptea rece,
Că Tu ești Foc venit de Sus.
Când negura stă să mă-înece,
Mai spune-mi cum mă vei petrece
La nunta noastră, scump Isus...

Mihaela,

Un comentariu:

  1. Iata, Eu vin curând pe nori,
    În fruntea ostilor de îngeri.
    Tu M-ai chemat de-atâtea ori,
    Dar, oare-n vie mai sunt struguri ?

    Ti-ai pregatit haina de nunta,
    Podoabele neprihanirii le mai ai ?
    Esti cu adevarat azi pregatita,
    Sa te rapesc cu Mine-n Rai ?

    Mai ai ulei în vasele sfintite,
    Iar flacara candelei e aprinsa ?
    Fecioarele însotitoare-s pregatite,
    Sa stea cu Mirele la masa-ntinsa ?

    Mai e putina vreme, pân' la nunta,
    Înca e noapte si nuntasii dorm.
    Sunt osteniti de asteptarea lunga,
    E greu în miez de noapte sa-i trezesc din somn...


    RăspundețiȘtergere