youtube

marți, 21 ianuarie 2020

Doamne, ce-ai văzut la mine? - de Maria Luca


Mă aplec la poala crucii...Doamne, ce-ai văzut la mine?
Când privesc în urmă pașii mi-este greu și mi-e rușine
Căci de-atâtea ori Părinte fața Ta am întristat
Când, în viața trepidantă am căzut și n-am vegheați!

Ce-ai văzut la mine Doamne? Încă-mi spui că mă iubești
Încă simt în taina nopții pacea slăvilor cerești
Și, în sfântă părtășie mă atingi prin Duhul Sfânt
Și ștergi setea ce mă arde cu-apa vie din Cuvânt!

Anii trec și tot mai mult îmi doresc să fiu cu Tine
Dar adesea stau pe gânduri: Doamne, ce-ai văzut la mine?
N-am făcut nimic în viață glorios...să dăinuiască
Doar atât...mi-am învățat inima cum să iubească!

Dar Tu, Doamne m-ai iubit și mă mai iubești și-acum
Simt prezența Ta divină însoțindu-mă pe drum
Și, când soarele apune, printre lacrimi și suspine
Mă întreb privind spre stele: Doamne, ce-ai văzut la mine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu