youtube

duminică, 31 martie 2019

La voi cât ține rugăciunea de mijlocire - de Nicolae.Geantă

Aproape in fiecare duminică in bisericile noastre se aduc “cauze” înaintea Domnului. Bilete. Cereri verbale. Pentru examen, boală, ieșire din păcat, salvarea familiei, întoarcerea risipitorilor. Și alte un milion de cereri. Unele biserici afișează motivele pe monitoare. Altele le anunța de la amvon. Apoi ne rugăm toți. O duminică. Și apoi?

În dimineața asta mi-am adus aminte că într-o seară de august, când am ajuns la Tabernacle Chicago condusă de Al Toledo, ginerele pastorului Jim Cymbala, am primit un flyer. Un cartonaș. Iar pe el scria o “cauză”. La un moment dat pastorul a anunțat că fiecare trebuie să se roage pentru cauza de pe biletul lui (fie are avea altă cerere). Fiecare cerere primită e scrisă pe un cartonaș, iar rugăciunea se face timp de 30 de zile. Și cartonașul îl iei acasă. Săptămânal Primești alt Cartonaș. Deci rugăciunea de mijlocire nu se sfârșește niciodată!

La biserica din satul nostru avem de trei ani rugăciune pentru fiii risipitori. Nominal. Doar câțiva s-au întors. Dar lista între timp a crescut cu alții...  Am spus că nu ne oprim până se vor întoarce!

Mijlocește! Dumnezeu la asta ne-a chemat. Dar mijlocește cu stăruință!  Tatăl fiului risipitor s-a rugat până rebelul s-a întors acasă! Dar și după aceea.


Nicolae.Geantă
Păntășești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu