youtube

miercuri, 14 martie 2018

Păcatul cel mai grav - de Nicolae.Geantă

Nu odată am fost întrebat ”care este cel mai grav păcat din lume”. Căci, conform Bibliei, păcatul care nu se iartă este hula împotriva Duhului Sfânt, spun cei care citesc Scriptura. Și Biblia nu greșește.
Un văr al meu susține că, atunci când Domnul Hristos vorbește de păcatul care nu poate fi iertat, este vorba de păcatul nemărturisit. Are dreptate și el.

Am citit că întrebat de un academician ”care este cel mai grav păcat din lume?”, un frate adventist i-a răspuns fără ezitare: ”Să încalci una dintre poruncile Decalogului”! Academicianul nu a fost mulțumit  de răspuns. ”Păcatul împotriva Duhului Sfânt”, a mai încercat credinciosul. Nici asta nu l-a încântat pe profesorul titrat care a concluzionat: ”Domnule, cel mai grav păcat este că nu ne dăm seama că suntem în păcat!”. Cât adevăr! Dacă am conștientiza acest lucru, ne-ar fi teamă să mai păcătuim!

În timp ce spuneam în seara asta la biserică replica academicianului, m-am gândit că cel mai grav păcat din lume este să trăiești în păcat și tu să crezi că ești bine!

Pavel le spune Romanilor (1:30) că grozăvia păcatului face ca cei ce cunosc decizia finală a lui Dumnezeu cu privire la păcat, nu numai că săvârșesc păcat, dar găsesc de buni pe cei ce fac!

Care e păcatul cel mai grav? Să păcătuiești și să susții că faci bine! Se practică destul de frecvent în bisericile românilor...

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu