youtube

vineri, 15 decembrie 2017

O, iartă-mi Te rog Doamne - de Traian Dorz

O, iartă-mi Te rog Doamne atîtea rugăciuni
prin care-Ți cer doar pîine și pază și minuni,
căci am făcut adesea din Tine robul meu
nu eu s-ascult de Tine, ci Tu de ce spun eu.
În loc să vreau eu Doamne să fie voia Ta
Îți cer și-Ți cer întruna să faci Tu voia mea,
Îți cer s-alungi necazul, să nu-mi trimiți ce vreai
ci să-mi slujești în toate, să-mi dai, să-mi dai, să-mi dai...
gîndindu-mă că dacă Îți cînt și Te slăvesc
am drept să-Ți cer întruna să-mi faci tot ce doresc...

O, iartă-mi felu-acesta nebun de-a mă ruga
și-nvață-mă ca altfel să stau în fața Ta
nu tot cerîndu-Ți Ție să fii Tu robul meu
ci Tu cerîndu-mi mie, iar robul să fiu eu.
Să înțeleg că felul cel bun de-a mă ruga
e să doresc ca-n toate să fie voia Ta.

Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu