youtube

miercuri, 13 decembrie 2017

Întâlnirea cu ultimul rege. Misiune ratată - de Nicolae.Geantă

foto by CampinaTV
Ani de zile am fost prost informați despre Regele Mihai al României. Diversionism comunist. Manipulare antimonarhică. Și prin urmare nu l-am cunoscut deloc. Sau mai bine zis, noi românii, nu l-am lăsat să ne spună cine este. Ce vrea Regele nostru. Am fost nepăsători față de el! Plini de indiferență cronică...

Când Majestatea a vizitat orașul nostru în urmă cu 15 ani nici măcar nu am fost informat. El a vizitat o biserică ortodoxă. Iar eu care sunt numit “sectar” nu eram eligibil. Sunt considerat ca neromân probabil. Deci n-am avut ocazia să îmi întâlnesc Regele...

Astăzi, 13 Decembrie pe la prânz se anunța că Regele Mihai va trece în ultimul drum spre Peleș. Cu cortegiul funerar! Și câmpinenii au fost îndemnați să iasă in stradă. În semn de adio. La asta suntem experți. Să ne luăm adio de la regi! 


M-am hotărât să merg și eu cu trei colege profesoare și cu elevii mei și-ai lor! Era ultima ocazie să-mi văd Regele! Ultimul Rege al românilor. De plecat am plecat dar... am ratat întâlnirea istorică! Am ajuns cu câteva secunde întârziere. Când mai aveam vreo 200 de metrii până la șoseaua națională Regele Mihai trecea în viteză! L-am văzut decât două secunde. De departe! 

M-am întors mâhnit. Misiunea fusese ratată! În primul rând am eșuat  că am primit informații evazive. La en-gross. Va trece între ora cutare și cutare. Apoi am ratat pentru că a trebuit să mai așteptăm pe cineva în ultimele momente. Veșnicul nefiind gata la timp! Am ratat căci pe traseu a apărut un obstacol. Ceva neprevăzut. Niște asfaltatorii tocmai au blocat niște scări. O scurtătură. Și am făcut un ocol uriaș. Și am ratat pentru că înainte de plecare ne-am încurcat prea mult cu treburile școlii! Iar Regele a trecut pentru ultima dată fără să ne dea șansă nici măcar să-l vedem! 

Mã gândeam la întoarcerea spre școală că tot așa vom păți unii dintre noi la întâlnirea cu Hristos. Cu ultimul Rege. Am putea să ratăm întâlnirea din cauza prea multor informații incerte, eronate, despre vremea când va veni! Auzim prea multe de la o vreme, și totuși nu știm nimic. Am putea rata intâlnirea din pricina nepregătirii. Niciodată nu suntem gata! Iar Regele vine după ceasul Său nu după pregătirea noastră. Am putea rata întãlnirea pentru că pot apare obstacole  neprevăzute în ultimul moment. De aceea spre Cer se pleacă din timp de acasă... Și am putea rata întâlnirea pentru că vom ajunge prea târziu. De aceea, pregătește-te să întãlnești pe Dumnezeul tău, strigă Profetul Amos!

Știu, cu Regele Mihai nu mă mai pot întâlni niciodată. Iar ratarea întâlnirii n-a fost din cauza lui! Mai știu deasemeni că Regele Isus e gata să vină. Cine își permite să rateze întãlnirea cu El?

PS: Uitasem. Când am plecat din locul pe unde a trecut Regele, domnul Lăzărică, fostl meu antrenor de fotbal a venit la mine și mi-a spus: ”Așa facem noi românii. Apreciem numai după ce nu mai avem”. Apreciați-L pe Isus cât Îl puteți avea. Va veni o vreme când... 

Nicolae.Geantă
Câmpina, 13 Decembrie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu