youtube

joi, 1 mai 2014

Unde să te caut Domnul meu - de Sanja Tiberian

Unde să Te caut Domnul meu,
Fruntea mea s-a aplecat să moară,

Şi-un ascuns de vreme curcubeu

Cu durere trupul mi-l măsoară.


Unde să Te caut, Mire Sfânt-

Luna-mi stă pe deget şi mă strânge-

Stelele mi-s toate la pământ,

Ochiul meu s-a-mpovărat  şi plânge.

Unde să Te caut, Tată bun?-

Ceru-mi stă pe umeri şi-o să cadă,

Rătăcind de gânduri un nebun

M-a încins la mijloc cu zăpadă.

Unde să Te caut, Tată drag,

M-a-nghiţit durerea jumătate,

Uşa mi-e deschisa fără prag

Şi la uşă nimenea nu-mi bate.

Unde să Te caut? Unde eşti-

Prabuşită plâng cu disperare-

Nu mai am lumină la fereşti

Plânsul meu s-a înecat în mare.

Şi-a rămas doar scâncetul şi eu-

Bol de apă limpede şi tină-

Unde eşti, răspunde-mi, Domnul meu,

Vino-n viaţa mea şi mă alină...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu