youtube

luni, 28 aprilie 2014

Inventar la 45 de ani - de Nicolae Geantă

Fericirea. E ca un fluture: ți se așează pe umeri când nu te aștepți și zboară când ți-e lumea mai dragă... Ferice de noi că  suntem nefericiți! Ori uitarăm că, predicând pe munte, Domnul Isus ne-a blestemat la fericire?

Bunătatea. E semnul superiorității unui om. În viață nu-i suficient numai să faci binele, ci trebuie să fi bun! Și pentru asta nu trebuie să ai pile!

Cariera. Nu trebuie să te urci niciodată pe un scaun mai înalt decât cărțile pe care le-ai citit. Cine face așa îi crește repede nasul. Iar aroganța îi va da peste ghizdurile fântânii. 

Familia. Dacă n-am avea copii nu am ști să fim părinți! Dacă nu am fi părinți nu am ști ce înseamnă dragostea lui Dumnezeu pentru toți cei ce facem năzbâtii!

Biserica. Am văzut că cine vrea să trăiască cu evlavie va fi prigonit! Dar n-am văzut nici un persecutat care printre lacrimi nu a văzut curcubee... Am întâlnit și mulți ce judecă deși n-au robe! Căutati să fiți ingeri, nu Dumnezeu! Tot în Rai ajungeți!

Pocăința. Am trăit situații disperate. Uneori, asemeni lui Iov, am acuzat neintervenția lui Dumnezeu, crezând că murise! Dar când am privit mai atent, cel mort... eram eu!

Viața. E ca un ou. Dac-o scapi din mână se face pulbere! Nu vă jucați cu ea nici dacă oul e bine fiert!

Am văzut că nu totul se învârte în jurul meu. Dar când Dumnezeu intervine oprește Pământul din revoluție! 

Fericire, lacrimi, bunătate, eșec, aprecieri, opoziție, curcubeu, prigoană, moarte... Navigăm mai departe!

4 comentarii:

  1. Frate Nicu, nu stiam ca sunteti asa tanar! :)...Aratati stresat si obosit...Domnul Isus sa va binecuvinteze draga familie si sa va dea TIMP din plin binecuvantat impreuna, sa va mai si odihniti! A fost ziua Dumneavoastra ieri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti prima persoana care- a crezut ca sunt mai in varsta! Nimeni din cei ce ma cunosc nu ma crede ca am 45! Probabil sunt obosit! Dar eu nu prea ies bine in fotografii!
      Da. A fost! E prima data in viață când spun public asta...

      Ștergere
  2. Ce zi frumoasa atunci! Ma bucur ca Domnul va condus sa Il cunoasteti si ca va dedicati Lui din inima si cu tot sufletul si inima! Sunteti mult apreciat!...In legatura cu "inventarul": Numai atat? :)

    RăspundețiȘtergere