youtube

marți, 8 martie 2022

La Mulți Ani tuturor femeilor!

 


Un comentariu:

  1. *TE-AM REGĂSIT, TU EȘTI...*
    Liliana Ciobotaru


    TE-am regăsit, cu mama în grădină,
    Văd chipul Tău pe fața-i senină.
    TATĂ , ești fluturașul ce a poposit
    Pe umărul ei, pe umărul meu...Ai zâmbit !

    TE-am regăsit în bunătatea-i tăcută,
    În palma ei și-n ruga ce o cuvântă.
    EȘTI parfumul ce-l simt când m- apropii,
    Și-n pașii ei, Doamne, îți aud Ție pașii !


    TE-am regăsit în vorba-i ce vibrează ca marea,
    În brațele-i calde, ÎȚI simt îndurarea,
    EȘTI calea spre-un vis divin, nepătruns,
    Adevărul veșnic, neascuns... neînvins !

    TE-am regăsit în ochii-i albaștri, infiniți,
    În lacrimile de dor, fierbinți
    EȘTI poarta spre Cer, spre Paradis,
    TU ești Viața... așa cum ne- ai promis !

    RăspundețiȘtergere