youtube

marți, 26 noiembrie 2019

Când mama mă ține de mână - de Nicolae.Geantă

sursa
https://www.instagram.com/p/B23z_bdIX8k/

Când mama mă ține de mână
mă simt în mai mare siguranță
decât un soldat înarmat!
Iar când se roagă,
Dumnezeu îi ascultă rugăciunea
chiar dacă mama ar fi pe... fundul Pacificului!

Mâna mamei e sabie și scut,
iar inima ei este continuu altar!
Mâna mamei e-o farmacie întreagă;
orice durere atinge vindecă!
Mâna mamei e o aripă pentru mine
care mă ridică ușor,
cât mai sus,
până îmi cresc aripi
și zbor!

Mâna mamei e prima atingere a unui înger!
Ea mă ține de mână cât timp sunt copil
dar în inimă mă ține
până la sfârșitul vieții!
În ultimele clipe
o singură dorință mai are:
să mă țină strâns de mână!

Pentru că Sfântul,
Dumnezeul Cerurilor și al Pământului,
a hotărât
ca mamele când pleacă dincolo
să plece cu pruncii de mână! 

(Nicolae.Geantă)
(La Mulți Ani mamă!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu