youtube

marți, 20 august 2019

Rugăciuni autentice ale copiilor

„Dragă Dumnezeule! Dacă eşti atent duminica în biserică, îţi arăt pantofii mei cei noi."

„Dumnezeu! Vreau să trăiesc 900 de ani, ca tipul acela din Biblie."

„Niciodata n-aş fi crezut că movul se potriveste cu portocaliul, până ce n-am văzut apusul de soare pe care l-ai făcut marţi seara. A fost tare mişto..."

„La şcoala de duminică ni s-a explicat ce si câte faci. Cine-ţi face treaba când eşti în concediu?"

„De unde ai aflat că tu eşti Dumnezeu?"


„Tu chiar asa ai proiectat girafa, sau din greşeală a ieşit aşa?"

„De ce laşi oameni să moară si tot faci alţii în loc? N-ar fi mai simplu să-i laşi in viaţă pe ăştia?"

„Tu ştii despre lucruri, inainte să fie inventate?"

„Bunicul a spus că Tu deja erai când a fost el copil. Cât de vechi eşti?"

„Îţi multumesc pentru frătior, dar eu m-am rugat pentru un căţel."

„Te rog să-mi trimiti un ponei. Până acum nu ţi-am cerut nimic. Poti verifica."

„Cum se poate că pe vremuri atâtea minuni ai făcut şi acum nu-i nici una? Cum se poate că, in ultima vreme, n-ai inventat nici un animal nou? Sunt numai acelea vechi."

„Doamne, Te rog să mai pui o sărbătoare între Crăciun şi Paşte!"

„Poate Cain si Abel nu s-ar fi omorât, dacă aveau camere separate. La noi, cu frate-meu funcţionează..."

„Pun pariu că e foarte greu să iubeşti pe toţi de pe pământ. Noi suntem doar patru în familie şi nu merge."

Rugăciunea unui copil: “Doamne, ai grijă de mama, de tata, de mine... dar mai ales ai grijă de Tine, că dacă Ți se întamplă Ție ceva este vai de noi!

sursa: Copiii Soarelui

Un comentariu:

  1. Copiii spun lucruri ciudate însa extrem de profunde si interesante ! De ce oamenii "mari" nu pot sa fie ca acesti copilasi ?!... Doamne...Doamne Tata ceresc, iarta-i, caci nu stiu ce fac !!!...

    RăspundețiȘtergere