youtube

sâmbătă, 10 februarie 2018

Mi-e dor, Isus - de Mihaela Mănescu

Mi-e dor de Fața Ta cea luminoasă...
M-am săturat s-alerg după năluci
Să-mi număr pașii lâncezi și uituci,
Prea rătăciți pe calea-ntunecoasă!
Mi-e dor, Isus... Mi-e-așa de dor de-Acasă!
Ca Ea, nu-i nicio casă mai frumoasă...

Mi-e dor de Raiul Tău în sărbătoare,
De îngerii ce strigă ne-ncetat:
"Osana Celui Mort și Înviat!"
De Cerul tot scăldat în adorare...
Mi-e dor, Isus, de-a Raiului Cântare
Ca de parfumul pomilor în floare!

Mi-e dor să fiu copil, s-alerg la Tine
Îndrăgostit de Ochii-Ți plini de Har.
Să-mi dai Îmbrățișarea Ta în dar
Pustiul sufletesc să mi-l aline...
Mi-e dor, Isus... Și duhul plânge-n mine
C-ar vrea să zboare mai curând la Tine!


mihaela mănescu
9 februarie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu