youtube

sâmbătă, 4 iulie 2015

Cineva mi-a făcut o adresă falsă de Facebook! Cu virușii aferenți!

Nu știu cine mi-a creat o adresă de Facebook falsă. (AICI). Și asta tocmai ieri, în timp ce eram la Târgoviște la o evanghelizare cu fratele Luigi Mițoi. Șmecherul (ori șmechera) care s-a dat în numele meu mi-a utilizat o fotografie de pe Internet și câteva date personale corecte. Mi-a folosit adresa de mail, dar nu-mi știe data nașterii! Contul e fals! Nu știu ce urmăreste - până la ora asta nu a postat nimic - dar am primit deja e-mailuri care mă înștiințează că le trimit... viruși de pe pagina respectivă!

Țin să precizez că sunt anti-feisbuc (vezi predica mea Facebook or FaceBible?, sau alte articole asemănătoare pe Google), și nu am niciun interes să fac o astfel de pagină... Îmi cer scuze celor ce le-am "trimis" viruși, precum și celor ce vor deja să le fiu prieten pe feisbuc!

PS: Dacă cineva știe cum e posibil să blochez acel cont să-mi scrie mai la comentarii. Fără grijă, nu-l voi face public! Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu