youtube

joi, 7 martie 2024

După ce a învins pe uriașul Goliat, David a început să fie urât de regele Saul. Nu făcuse niciun rău. Ba dimpotrivă, devenise erou. Dar pentru asta intrase în iureșul luptei în timp ce Saul se ascundea la umbră!

Hristos a fost urât de farisei și mai marii norodului nu pentru că a făcut ceva rău. Era mai popular decât ei. Știa să se apropie de inima norodului.

Uneori primim reproșuri de la oameni. Alteori suntem terfeliți. În ciuda faptului că nu facem nimic rău. Ei nu ne urăsc, nu ne detestă că am fi făcut ceva reprobabil. Ci faptul că am făcut ceva mai bine decât ei!

Nu odată am trăit asta pe pielea mea...

Când am fost pus la colț fără vină, pentru că am depășit pe cineva și el nu a suportat, am învățat o lecție fundamentală: dacă urăsc, dacă ripostez, voi duce o povară prea greu de suportat! Ura rănește pe cel care urăște mai mult decât îl rănește pe cel urât!

(Nicolae.Geantă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu