youtube

duminică, 8 iulie 2018

Cel mai bun corector – de Nicolae.Geantă


Am auzit de mii de ori în biserici că sângele lui Hristos șterge orice păcat. Și am crezut. De aceea am devenit creștin. Adică e ca și cum dai cu buretele. Tot ce-a fost scris a dispărut!

Am auzit un bătrânel care spunea că Dumnezeu care iartă păcatele nu le aruncă în marea uitării. Adică ceva ca și cum nu s-ar fi întâmplat. Ci pentru fiecare păcat iertat, Tatăl a plătit cu sângele Fiului. Interesantă supoziție. Ca să scape omenirea de păcat Dumnezeu a plătit un preț! Uriaș...

Știm că dacă folosim radiera greșelile se șterg și coala rămâne albă. Dar când folosesc corectorul greșelile sunt acoperite! Ele nu se mai văd din cauza pastei corectoare. Dar sunt sub ea. Tot așa, sângele lui Isus acoperă toate păcatele. E cel mai bun corector!

Pavel spune că Domnul Isus ”a șters zapisul cu poruncile lui... și l-a nimicit, pironindu-l pe Cruce” (Coloseni 2:14). Adică lista de păcate a fost nimicită odată cu răstignirea. Când romanii au bătut piroane în palma Domnului Hristos au bătut și în lista de păcate! Atunci sângele a țâșnit și a a acoperit lista! Păcatele au fost acoperite cu sânge! Nimic nu a rămas lizibil...

În cer unii au venit cu haine înmuiate în sângele Mielului divin. Curățiți cu cel mai grozav Lenoir... Îmi doresc să fim printre ei!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu