youtube

duminică, 30 aprilie 2017

O nouă victorie! - Nicolae Geantă

În penultima zi de ședere în Detroit, cumnata mea m-a apelat speriată: ”Roagă-te și pentru Cristina Ghinea că e în comă de o săptămână jumătate! Viața ei atârnă de un fir de păr!”. Același lucru m-a apelat și nepoata mea din Barcelona. Cristina a fost colega ei de bancă la liceu. Amândouă au fost elevele mele. Amândouă au ascultat 4 ani preidici săptămânale. Dar niciuna nu s-a întors la Dumnezeu radical. Toată famila mea auzise în țară cum Irina, mama Ioanei ieșise din comă la Viena... Și au crezut că rugăciunile noastre pot face imposibilul. Iar credința lor a fost mai mare ca a mea!
4 zile ne-am rugat ori de câte ori a fost posibil. Cu frații, cu biserica din Dearborn, cu biserica de la mine din sat. Azi am strigat disperați. Familia Cristinei dorea să mute fata de la un spital din Ploiești la altul în București...

Dar în seara asta cumnata mea i-a spus la telefon soției mele ”Cristina a ieșit din comă!” Aleluia! Dumnezeu a mai dat o lovitură diavolului! Iar nouă ne-a zâmbit pentru o nouă victorie! Sărutăm Mâna Ta Sfântă Hristoase!
Continuați să vă rugați și pentru Cristina, și pentru Irina și pentru Ioana, să se întoarcă din toată inima la Domnul! Mulțumesc tuturor ce sunteți alături de mine în rugăciune!

Nicolae.Geantă

Un comentariu:

  1. Amin ! Isus Hristos Este Domnul domnilor si Împaratul împaratilor si EL împarateste în taina inimilor sincere , curate , implicate în suferintele semenilor simtind unii cu altii , strapunsi de durerea semenilor , asa cum si EL a fost strapuns de durerea si pacatul lumii întreg , luându-le în trupul Sau si anulândule prin sângele Sau scump si pur . Glorie Lui în veci !

    RăspundețiȘtergere