youtube

miercuri, 28 decembrie 2016

Am scăpat. Dar n-am rămas cu nimic...

Povesteam în seara asta fraților la biserica noastră că Jules Verne, în volumul "Cinci săptămâni în balon", zice că după ce s-au înălțat cu balonul au zburat ceva timp apoi acesta a început să coboare. Atunci au aruncat toate lucrurile peste bord. Balonul iar a urcat puțin și iar a coborât. Atunci au aruncat toată hrana. Balonul a mai urcat puțin și a coborât iar. "Atunci am tăiat nacela și ne-am prins de frânghii! Am scăpat, dar nu am rămas cu nimic!".

A trecut și anul 2016 și în cursa noastră spre cer am tot aruncat peste bord. Gunoaie sau lucruri de valoare. Între timp alții au căzut, au eșuat sau au murit lângă noi. Noi am scăpat, suntem întregi, dar tare mă tem că, dacă Dumnzeu va trage linie la final de an, unii vom avea scris dedesubt doar atât: nimic!

Să scapi încă un an dar să nu fi avut "rod" e numai minunea lui Dumnezeu. "Tată, mai lasă-l și anul acesta" ne vine mănușă. 

Tu ai scăpat în 2016! Dar cu ce ai rămas?

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu