youtube

duminică, 15 septembrie 2013

Te-am lăudat din buze Doamne - de Traian Dorz


Te-am lăudat din buze Doamne
și Te-am cântat frumos cândva,
Era atât avânt în toate
Doar suflet prea puțin era.

Știam să-Ți spun cuvinte-nalte
Cu grai smerit și grav știam
Aveam atâtea-n rugăciune
Doar suflet prea puțin aveam.

Primeam cu drag să-mi vii în casă
și chiar să stai la masa mea
Aveai loc larg în toate-a mele
Doar sufletul prea strâmt l-aveam.

Cu largă mână, zeciuiala
și darul, la altar, duceam
Iți dam atât din toate-a mele
Doar suflet prea puțin Îti dam.

...Iar astăzi , Doamne, când Cuvântul
Îmi luminează tot ce fac
Văd ce zadarnice-mi sunt toate
Când sufletu-i de har sărac.

Și-atât aș vrea să n-am nimica
Din tot ce m-a-nșelet cândva
Să nu mai cred că-n loc de suflet
Mai pot să-Ți dărui și-alceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu