youtube

sâmbătă, 31 decembrie 2022

Până aici Dumnezeu ne-a ajutat! Dar filistenii nu au luat vacanță! - de Nicolae.Geantă

Ne-a ajutat Dumnezeu când am tranversat anul acesta furtuni. Și am învățat că în uragan El nu este un vapor care ne duce unde vrem să ajungem. Ci un far ce ne arată calea pe care trebuie să navigăm.

Ne-a ajutat când am trecut prin dezamăgiri. Și am învățat că nu suntem primii care plângem în decepții. Și nici primii care avem nevoie de ajutorul Său!

Ne-a ajutat când credința ne-a fost dintr-o dată șubredă. În noianul de îndoieli, când fremăta un ecou prin tot văzduhul propagând lamentația noastră: "dacă poți, fă ceva!" Și am învățat că puterea nu stă în rugăciune, ci în Cel ce ascultă rugăciunea! 


pentru a citit întreg articolul apasă A I C I

Un comentariu:

  1. IEREMIA 31- Domnul mi Se arata de departe: "Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea. Te voi aseza din nou, si vei fi asezata din nou, fecioara lui Israel! Te vei impodobi iarasi cu timpanele tale si vei iesi in mijlocul jocurilor voioase. Vei sadi iarasi vii pe inaltimile Samariei; cei ce le vor sadi le vor culege si roadele.Caci vine ziua cand strajerii vor striga pe muntele lui Efraim: "Sculati-va, sa ne suim in Sion la Domnul Dumnezeul nostru!"

    Un Nou An cu El în viata,
    Cuvânt Viu, plin de speranta.
    Cele vechi toate s-au dus,
    (999)Noi unA privim în sus,
    Asteptând cu dor pe Regele Isus.

    RăspundețiȘtergere