youtube

joi, 29 decembrie 2022

Lecție pentru un An Nou (partea 1) - de Nicolae.Geantă

Astăzi am dat întâmplător peste postările unei vechi cunoștințe. Un personaj care a făcut carieră. Destul de mare. Mi-am amintit că acum peste două decenii a stat curmeziș atunci când eu aveam posibilitatea să fac ceva performanță. Carieră profesională! Nu știu cum de au răsărit, dar deodată am fost invadat de lăstari de amărăciune. Și tocmai în agonia asta amară Duhul lui Dumnezeu mi-a amintit: „Nu vei fi niciodată fericit dacă te vei mânia că alții sunt mai fericiți ca tine!”

„Nu am fost invidios pe fericirea lui. Ci nemulțumit de mine!”, am îndrăznit să mă justific Sfântului Duh. „Și tu crezi că drumul pe care l-am ales să-l parcurgi a fost mai nefericit ca al lui?” Am roșit de rușine. Fiindcă înțelesesem că nu. Da, fericirile le trăim toți la fel, numai nefericirile sunt diferite!

E final de an. Începe altul în câteva zile. Nu privi cu jind la fericirea altuia. O să fii nefericit!

Ai cerul pe pământ când ai un duh mulțumitor! 

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu