youtube

sâmbătă, 19 septembrie 2020

Mihaela Mănescu - Soldat de jucărie

 M-am înrolat în Oastea Ta

Să lupt cu vitejie,
Să biruiesc ispita grea;
Dar sunt creștin de catifea!
Soldat de jucărie...

Îmi merge vorba că trăiesc,
Că-s slugă din iubire.
Și nici nu știu cât m-amăgesc
Când spun că-s viu și nu primesc
A firii răstignire!
 


Armura mea-i din fier forjat
În focul bătăliei.
Dar umblu, Tată, dezbrăcat
De straiul alb de in curat,
Prin mlaștina mândriei...
 
N-am coif, nici sabie, nici scut.
Le-am lepădat din minte!
Să le păstrez, n-am mai putut;
Că mult prea grele mi-au părut
Atâtea arme sfinte.
 
Și tot lovind cu pumnii-n vânt,
Slujindu-mi numai mie,
Abia acum mă văd pământ,
Creștin lumesc, fără Cuvânt!
Soldat de jucărie...
 
mihaela,
14 septembrie 2020

2 comentarii:

  1. Într-adevar, apasator si dureros,
    Nepregatita e Mireasa lui Hristos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevar, apasator si dureros,
    Nepregatita e Mireasa lui Hristos...

    RăspundețiȘtergere