youtube

marți, 8 septembrie 2020

Au răgușit cocoșii conștiinței - de Mihaela Mănescu


Au răgușit cocoșii conștiinței
Tot fredonând în noapte, dureros,
Străvechea melodie-a necredinței
Și-a lepădării crucii lui Hristos.

La fel ca ieri, și azi, noi, ucenicii,
Înaintând pe-același aspru drum
Ne încălzim la vâlvătaia fricii...
Trădând din nou Eternul pentru-acum.

Încrâncenați, ne războim într-una
Cu îndoiala-n fiecare pas,
Și ni se pare un blestem furtuna
Ce ne împinge să veghem un ceas.

Au răgușit cocoșii conștiinței
Și din visare nu ne-am deșteptat.
N-am plâns amara lacrimă-a căinței;
Pe umeri jugul nu l-am ridicat...

O, cât de caldă-i flacăra iubirii
Ce arde-n pieptul celui credincios!
De-am fi Creștini, ne-am vinde Fericirii
De-a suferi sub crucea lui Hristos...


mihaela,
8 septembrie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu