youtube

joi, 9 aprilie 2020

Îmi vreau Biserica înapoi...

Imi vreau biserica-napoi,
Isus prezent în ea să fie...
Și  fără prefăcătorie
Chiar dacă  suntem trei sau doi.

Imi vreau biserica-napoi
Dar nu să  fie catedrală
Cu locuri multe... însă  goală...
Să  simtă  cu cei în nevoi.

Imi vreau biserica-napoi
Dar nu cu zid din cărămidă,
Cu grâul fără pălămidă  ,
Neghină, pleavă sau gunoi.

Imi vreau biserica-napoi ,
Nu cu povești de la amvoane ,
Nici somnoroși pe la balcoane ...
Ci toți puternici și vioi.

Imi vreau biserica-napoi
Cu melodiile curate ,
Nu partituri împrumutate
De la acei de lângă noi.

Imi vreau biserica-napoi
Nu ca pe-o vie părăsită
Sau casă  pe nisip clădită...
Ci numai   credincioși de soi.

Imi vreau biserica-napoi ,
Nu galerii de-îmbrăcăminte ,
Ci sfinte și albe veșminte,
Cu ucenici de vremuri noi.

Imi vreau biserica-napoi ...
Atât e tot ce am pe lume ...
Fiți  vrednici să purtăm un nume!
Pentru Hristos să fim eroi!

SB
April  5th, 2020
Carmichael, CA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu