youtube

sâmbătă, 13 mai 2023

Azi, victorie! Și e suficient...

Final emoționant. Numai cine nu participă la concursuri cu elevii (mai ales cu fetele) nu știe ce fiori trec prin ele. Mai ales dacă sunt concursuri științifice care storc neuroni. Și fiori.

Daria din cauza emoțiilor nu a putut adormi nici la trei dimineața! Șteffy a bufnit în lacrimi când am ajuns la ușa liceului ploieștean. Karinei i s-a făcut rău chiar pe scenă în timpul prezentării lucrării!

Fetele au fost prima dată la un concurs cu miză mare!

Mi-a fost extrem de milă de ele! Dar m-am rugat continuu în sală să treacă peste impas! Dacă nu aveam cui să mă rog? Și dacă nu știam să mă rog?

Final încununat. Numai cine muncește pe brânci primește lauri. Medalii. Leneșilor nu le face nimeni statui! Nici măcar din rugină...

Ploiești. Liceul Caragiale. Faza județeană de Comunicări Științifice ale Elevilor, Geografie, 12 mai 2023. Daria - centru - premiul I . Șteffy - stânga - mențiune. Karina - dreapta - mențiune

A fost o bucurie să lucrez cu voi! E doar începutul... 
M-ați făcut să plâng! Și să cred din nou că România nu e chiar eșec total. Da, România (ne)educată încă mai are oameni care se vor ridica! Care o vor ridica!

Final binecuvântat! Felicitări e puțin spus! Vă doresc să fiți binecuvântate în Numele lui Isus Hristos! Binecuvântarea Sa e cel mai mare premiu pe care-l poate primi cineva.

profu'

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu