youtube

marți, 15 noiembrie 2022

Opt miliarde și Unu - de Nicolae.Geantă

Astăzi la 10 fix am urmărit în direct cum populația lumii atinge 8 miliarde de locuitori. Când a atins numărul așteptat am dat screen-shots la imaginea de pe telefon. Am vrut să imortalizez momentul istoric. Însă, spre uimirea mea pe ecran mi-a apărut 8.000.000.001. Inițial nu am fost mulțumit. Eu am vrut să salvez imaginea cu opt miliarde. Dar deodată am înțeles că suntem pe pământ opt miliarde și la Cer mai avem pe Unul. Pe Hristos. Dumnezeu și Om de-al nostru! Trăiește!

Mai târziu, am vorbit cu Alin Jivan. Mi-a plăcut afirmația sa: din toți oamenii care au trăit pe Terra de-a lungul istoriei (se estimează 105 miliarde) numai 2% au trăit înainte de Isus Hristos. Deci 98 % din populația lumii au putut auzi despre răscumpărarea făcută de Fiul lui Dumnezeu la Crucea Golgotei! Da, Dumnezeu a dat șansa mântuirii tuturor! Ooo, dacă ar fi fost 98% mântuiți...

Tot azi, Sefora zicea că opt miliarde înseamnă atât de mulți, dar ironia sorții „suntem mai mulți și mai singuri”. Poate că abia acum înțelegem de ce Guvernul Marii Britanii a înființat acum ceva ani un Minister al Singurătății. 

Nu știu dacă te simți singur, marginalizat, părăsit de cei din jur. Dar dacă nimeni nu te caută, nimeni nu te sărută, caută tu oameni pe care să-i îmbrățișezi, să-i săruți... Nu vei mai fii singur. Și, te îmbărbătez: tu oricum nu ești singur! El, Unu, este totdeauna cu tine. A promis că va fi până la sfârșitul veacurilor. Și-apoi totdeauna în veșnicie.

Suntem deja opt miliarde de oameni. Opt miliarde și Unu. Fără El Unu noi ceilalți opt miliarde suntem degeaba!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu