youtube

miercuri, 23 iunie 2021

David Dincă - nepotul Isaurei Gheorghiu de la Toflea - i-a făcut pe Ștefan Bănică, Loredana Groza și Dorian Popa să lăcrimeze

David e un puști de 11 ani din Toflea. E băiatul lui Geo Dincă, fratele Isaurei - vocea gospel a României. Nu doar că piciul e tare frumușel, nu doar că are o voce de aur (în curând David va fi una dintre cele mai mari voci - nu doar din rândul evanghelicilor din țara noastră), dar pruncul din Toflea i-a făcut să lăcrimeze pe Ștefan Bănică, Loredana Groza și Dorian Popa - renumitul juriu de la NextStar ,după ce le-a răspuns de ce lăcrimează atunci când interpretează (magistral) piesa „Hallelujah”. 

„Ce anume te emoționează?”, a întrebat Dorian Popa. „Fii sincer”. „Pe mine mă emoționează faptul că Dumnezeu și-a dat viața pentru noi și noi am făcut doar rele!” După declarația sinceră cu lacrimi în ochi a copilului, cei trei mari cântăreți au fost atinși direct în suflet, lăcrimând la rândul lor toți în timpul declarațiilor la superlativ la adresa copilului! Bravo David! Jan angle!

Când am privit azi mărturia lui David mi-am dat seama că piciul din Toflea a reușit pe scena de la NextStar în fața celor trei artiști ce nu reușesc mai deloc pastorii din România: să-L prezinte live pe Hristos - ca singura soluție pentru mântuire, în fața a milioane de telespectatori la o oră de vârf! Și am mai văzut ceva: dincolo de viața de scenă înspumată a celebrilor artiști, Ștefan, Loredana și Dorian au suflete ce însetează după Dumnezeu. Lacrimile, emoțiile lor spun asta! Trebuie ajutați...

După extazul trăit datorită prestației lui David, a trebuit să mă amărăsc din cauza faptului că unii „sfântoci” au criticat copilul ce a avut o mărturie extraordinară, pentru faptul că a mers la un concurs „lumesc”. O fi concursul lumesc dragilor, dar mărturia piciului e dumnezeiască! Mai ales că pentru a urca pe scenă să interpretezi live „Hallelujah” la o televiziune publică (repet, la ora de vârf) este un uriaș har. Cu atât mai mult cu cât realizatorii nu prea acordă deloc șanse imnurilor creștine să fie interpretate la concursuri! O singură întrebare am pentru critici: când au depus ei o mărturie asemănătoare în fața a sute de mii (sau milioane) de telespectatori podidiți de lacrimi?

Indiferent dacă vei câștiga finala ori ba, David, ai reușit! Ai predicat pe Hristos acolo unde e atât de greu de pătruns! Să cânți mai departe doar Lui. Mai ai de pătruns în multe locuri care momentan par ostile! Și nu doar acolo! O Del te ovel tumaro sprijinos!

Nicolae.Geantă

sursa:


Un comentariu:

  1. Niciodată predicarea în locurile destinate închinării nu poate să răsune ca o singură frază ascultată de o țară întreagă, ba mai mult chiar, să fi cantat Isaura în locul nepotului pe scenă si să fi spus aceleași cuvinte, nu ar fi avut impactul respectiv. Dumnezeu rânduiește asemenea mișcări emoționale si le dă valoare tocmai prin cei mai neânsemnati...așa am citit în Biblie.

    RăspundețiȘtergere