youtube

joi, 20 mai 2021

O săptămână fără postări

În ultimii ani este prima dată când timp de o săptămână nu am postat nimic. Uneori mă întreb dacă mai are rost să scriu pe blog. În lumea like-urilor, și eu și alți creștini uneori ne vedem depășiți. Nu de valori. Ci de numărul de aprecieri. Un VIP care își pozează pisica sau adidași jerpeliți primește mai multe like-uri și share-uiri decât un devoțional care încearcă să te ajute să trăiești frumos. 

Paradoxal, chiar și creștinii share-uiesc valorile lumii. Și... cam atât. Scara valorilor e oare inversată?

Aseară, îmi spunea Onisim că a auzit un scriitor care spunea cam așa: „Nu scriu ca să devin renumit. Pentru mine dacă soția, mama și copiii mă citesc este suficient. Asta mă determină să scriu mai departe! Și totuși, nu numai ei mă citesc!” 

Eu unul nu scriu numai pentru familia mea. Nici pentru a mă afla în treabă. Ci scriu ca o contrapondere la ce este urât, nevaloros. Lumea e plină de informații nedumnezeiești. Am învățat mai demult că dacă privighetorile nu cântă vor orăcăi broaștele!

Nicolae.Geantă

3 comentarii:

  1. Indigo e o pagină care dublează tot ce scrii.
    Deci soluția...iar când spun soluția înseamnă că e cu adevărat o problemă la mijloc...e indigo virtual.
    Ceea ce vrei ca oamenii să vadă, trebuie să spui acolo unde ei se adună, iutub, feisbuc șamd(am scris necioplit, la fel ca mulțimea). Un eventual sondaj în viitor va arăta pe care cale sunt cei ce vor să citească.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe Feisbuc nu am cont. Și nici NU
      îmi fac. Așa protestez eu față de ei!
      Apoi Facebook m-a declarat persona non grata de la începutul pandemiei! Fără motiv! Mi-au blocat blogul. Cum că aș fi un pericol... Deci NU sunt deschiși. Cum să fac reclamă unor obstrucționiști?

      Ștergere
  2. Mergi înainte frate Nicu!

    Prin oportunitatea pe care o am de a va citi postarile de pe blog, va mai citesc inca 43 de persoane.
    Am intelesc de la majoritatea care primesc de la mine, postarile de pe blog-ul dvs., ca ei la randul lor,
    trimit la alti cunoscuti de-ai lor. Asa ca frate Nicu esti citit numai in America, de foarte multi frati si surori,
    plus cei din Romania care va cunosc blog-ul. Va pot da nume din Arad, Sibiu, Bucuresti, din Kitchener Canada.

    Fiti binecuvantat alaturi de cei dragi!

    Dumitru P., Chicago

    RăspundețiȘtergere