youtube

duminică, 18 octombrie 2020

România pitorească - de Nicolae.Geantă

România. Munții Carpați. Dunărea. Marea Neagră. Oi. Căpiți de fân. Biserici din lemn. Căruțe. Cai. Lavițe la porți. Cătune. Sate drum. Sate adunate. Cetăți medievale. Castelul Peleș. Castelul Bran. Sarmizegetusa. Biertan. Transalpina. Transfăgărășan. Babele. Sfinxul. Cazanele Dunării. Delta Dunării. Pelicani. Capra neagră. Voroneț. Putna. Cozia. Săpânța. Peștera Urșilor. Polovraci. Băile Herculane. Sighișoara. Piața Sfatului. Lipscani. Bucegi. Padiș. Curcubeta. Lacul Sfânta Ana. Zănoaga. Bâlea Lac. Bicaz. Păduri de fag. Molid. Mesteceni. Bărăgan. Bucovina. Maramureș. Porți sculptate. Garduri împletite. Cuptoare de pâine. Mori pe apă. Saline. Huilă. Sturioni. Roșia Montană. Valea Arieșului. Cascada Bigăr.

Tărâmuri sălbatice. Wild Carpatia... Grădina Maicii Domnului. Bucățică de Rai. De fapt o legendă spune că atunci când neamurile au primit câte o țară la final s-au dus și românii la Dumnezeu. „Vrem și noi țară!”. „Doamne, dar nu mai avem niciuna”, spune Petru către Hristos. „Atunci dă-le țara care-am oprit-o pentru noi!”

Brâncuși spunea că nu poate vedea România fără oi. Iar eu am spus că nu ar fi așa colorată fără rromi. Fără lătrat de câini. Și fără căpiți de fân! Da. Așa arată România pitorească... Sunt mândru că sunt român!

România mea toamna. Nu mai știu de pe unde am adunat fotografiile. 
(Unele sunt sigur de pe magicalromania)
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu