youtube

marți, 14 mai 2019

#Fără Apărare - Mic film pentru profesori. Cu comentariul meu aferent...

Da, recunosc, 
am trecut (și eu) de mai multe ori pe aici! 
Chiar dacă sunt bărbat... 
Chiar dacă sunt puternic!
Chiar dacă am avut de fiecare dată replici!
Chiar dacă de fiecare dată am găsit soluții!
Chiar dacă sunt pastor (și mă tem de Dumnezeu!) 
Am gustat umilința vieții de profesor!

Aroganța unor părinți cu bani, cu ifose, cu beizadele;
„intelighenția” unor cete de „consilieri și psihologi școlari” care trăiesc după cărți dar nu după Carte;
legislația unor politicieni „cu cap strâmt și inimă prea seacă” - vorba lui M. Eminescu;
ifosele unor comitete de părinți și elevi;
rebeliunea tinerilor;
inechitatea presei;
și alte un milion de motive...
Au secătuit școala de dascăli competenți!
De profesori care au făcut treabă bună!


Izgonirea lor are efect de bumerang:
națiunea se prăbușește!
Școala de azi a ajuns aproape la buza de jos a toboganului!
Chiar așa? 
Ne pasă de copiii și nepoții noștri?
Că de profesori...

De multe decenii românii au întors spatele bisericii.
Apoi au întors spatele și școlii.
Și odată cu ele au întors spatele lui Dumnezeu!
Cine lovește școala 
este ca și cum și-ar dărâma singur temelia la casă!
Iar cine stă cu spatele la Dumnezeu stă cu fața spre...moarte!

Nicolae.Geantă
13 mai 2019

video by USLIP Iași

2 comentarii:

  1. Nicule draga, acst film este unul dintre cele mai graitoare si reale dovezi ale decadentei lui homo sapiens sapiens contemporan. Sint strigatoare la cer însa cerul este acoperit, întunecat si surd, crede-ma, iar Dumnezeu tace, acordându-i (creatiei Sale minunate, sublime si paradoxale, omului, "inteligent, rational-sentimental") liberul arbitru, punându-i în fatza binele si raul, viata si moartea iar alegerile fiecarui individ personal, îi vor configura personalitatea cu care v-a calatori în aceasta dimensiune 3D spre noile dimensiuni elevate/joase ale cunoasterii spatiului infinit.
    România este vaduvita de harul ceresc datorita influentelor nefaste ale spiritelor ocultismului religios promovat de BOR coordonata din Est, si de cele ale ocultismului catolico-protestant-sectar din West, care (în marea si ultima batalie mondiala spirituala, cereasca) si-au ales Europa câmp de batalie, iar România este "punctul" de impact cel mai sângeros dintre cei doi combatanti pentru dominatia sufletelor indecise, nehotarâte de partea cui sa se alature.
    Eu as zice ca daca România si Europa se pocaieste în cel mai scurt timp, "în sac si cenusa" situatia se va înrautatii cu fiecare zi care trece, iar generatia G4 si G5 v-a masacra fara mila valorile Adevarului absolut, credinta, speranta, iubirea, cultura, scoala, frumusetile si traditiile populare, valorile si resursele naturale,
    transformând tara si continentul într-un dezastru la propriu si la figurat.
    Duminica am avut o discutie cu fiul meu (student în primul an la comert international) despre comportamentul neadecvat fatza de parintii lui, si ce mi-a spus m-a lasat perplex: zicea printre altele ca profesorul îi învata ca ei trebuie sa devina fiinte carteziene, iar auzind aceasta mi-am dat seama ca-mi va fi greu sa-l conving, ca înainte de a asculta de profesor, primeaza ascultarea de Dumnezeu si de parinti. Se pare ca aceste fiinte rationale "carteziene" formate de acest sistem conduc omenirea spre o dimensiune a neantizarii speciei originale, naturale, create dupa chipul si asemanarea Tatalui nostru.
    https://biblia.resursecrestine.ro/plangerile-lui-ieremia/5
    "Ce va zic voua zic tuturor:"Vegheati !"
    Fiti binecuvântati

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Acest filmulet ar trebui titrat în engleza si germana, si trimis personal d-nei Theresa May, d-nei Angela Merkel, d-lui Emanuel Macron, si nu în ultimul rând parlamentului UE spre dezbatere si luarea de masuri urgente, pâna nu este prea târziu pentru toate natiunile din Europa !
    https://biblia.resursecrestine.ro/ioel/2

    RăspundețiȘtergere