youtube

miercuri, 30 ianuarie 2019

Crucea lui e mai ușoară decât poverile tale! - de Nicolae.Geantă

Când Dumnezeu s-a coborât printre telurici a început să-i cheme la El. “Veniți la Mine toți cei trudiți și împovărați. Și Eu vă voi da odihnă” (Matei 11:28). Și milioane de păcătoși și-au înălbit sufletele... Au devenit mai ușori! Călători fără bagaje. Bagaje de vinovății. Apropos, știți vreun bagaj care atârnă mai greu decât vina?

Ne place să auzim că ne ridică Hristos păcatele. Dar după ce venim la El îl auzim strigând: “Urmați-mă!”. Căci degeaba vii la Golgota dacă nu o urmezi. Iar pe urmele lui Isus se calcă cu crucea în spate! Asta da odihnă!

Oamenii vin buluc la Isus. Unii (nu toți) îi poartă și Crucea. E drept, nu singuri. Căci am cădea sub ea și nu ne-am ridica! “Doamne, dar ai spus că ne vei da odihnă”, l-am întrebat în dimineața asta. “Odihnă pentru suflet! Trupul va trebui să alerge”. De aceea ultimele cuvinte ale lui Isus înainte de a se ridica la Cer au rămas (valabile și azi): “Duceți-vă și faceți ucenici” (Matei 28:19). Alergați, mergeți, târâți-vă dacă e nevoie. Dar asigurați-vă ca înaintați!

Veniți la Isus. Urmați-L. Duceți-vă apoi cu Evanghelia la oameni. Și Spune-ți-le atât: “Crucea lui e mai ușoară decât poverile tale!”


Nicolae.Geantă

Un comentariu:

  1. "Cautati pe Domnul câta vreme se poate gasi; chemati-L câta vreme este aproape."
    https://biblia.resursecrestine.ro/isaia/55

    RăspundețiȘtergere