youtube

joi, 27 martie 2014

Iubirea negustorească - de Nicolae.Geantă

Richard Wurmbrand spunea că nu există decât două tipuri de iubire: "te iubesc pentru că" și "te iubesc în ciuda faptului că".

Oamenii zic de obicei "Te iubesc pentru că faci mâncare bună, pentru că aduci salariul acasă, pentru că esti frumoasă, pentru că ești destept, pentru că asculți de mami sau tati, pentru că îmi faci poftele de copil. Te iubesc pentru că mă iubești, pentru că-mi ești prieten, frate". E ușor de zis "te iubesc" când ți se face un serviciu. O favoare. O poftă. Dar e o iubire negustorească. Ceva fifty-fifty.

Dumnezeu însă zice: "Te iubesc în ciuda fptului că ești păcătos, că nu trăiești cum doresc Eu, că mi-ai întors spatele". E agape. Adică "te iubesc fără să-mi oferi nimic, fără să câștig ceva". Pe oricine iubește Dumnezeu e mereu în pierdere.

Biserica ar trebui să învețe că numai iubirea "în ciuda faptului că" e iubire divină! Atunci sectarismul, prigonirea fraților, a tâlharilor ce caută salvarea în ultimele clipe, se vor topi ca un cub de gheață la soare. Iar negustorii de iubire vor da faliment!

Iubiți în ciuda faptului că cel iubit nu merită!

Nicolae Geantă

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu