youtube

marți, 24 mai 2011

Dacă aş fi... de Fivi Geantă



Dacă aş fi o floare,
i-aş surâde gingaş Soarelui în fiecare dimineaţă
când l-aş vedea răsărind din cămara sa de lumină,
şi aş încerca să înveselesc obrazul înlăcrimat
al îngerului care mă va mirosi.

Dacă aş fi o păpuşă de cârpă,
aş fi sfetnicul cel mai bun al stăpânei mele.
Aş sfătui-o când să înainteze şi când să se retragă,
aş fi veselă când se bucură,
iar când ar plânge i-aş şterge obrajii cu inima mea

Dacă aş fi o pasăre,
aş zbura spre cer întotdeauna îndrumând tinerii
să nu-şi lase aripile tăiate ori frânte,
şi să lupte pentru împlinirea viselor lor.

Dacă aş fi un nou-născut,
aş strânge în pumnu-mi micuţ degetul tatălui meu,
şi i-aş spune că vreau să mă ţină de mână
pe întreg drumul vieţii.

Dacă aş fi un copil,
m-aş bucura pentru fiecare clipă a copilăriei mele,
pentru că anii sunt ireversibili,
şi trec repede ca gândul.

Dacă aş fi părinte,
aş încerca să fiu cel mai bun exemplu pentru copiii mei.
Le-aş da câte o pereche de aripi,
dar, i-aş lăsa să înveţe singuri a zbura.

Dacă aş fi o persoană importantă,
aş aprecia lucrurile mărunte
nu pentru că sunt de valoare,
ci pentru că înseamnă ceva.

Dacă aş fi inimă,
mi-aş scrie ura pe un cub de gheaţă
şi aş aştepta până ce soarele l-ar topi.

Dacă aş fi un delfin,
aş duce pe fundul oceanului dăsaga de tristeţi a lumii,
şi aş încuia-o în pântecele pământului.

Dar ..., sunt decât o adolescentă
care nu poate decât să-i mulţumească lui Dumnezeu
pentru tot ce i-a dat.
Şi pentru că în lume,
poţi învăţa câte ceva
de la oricine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu