youtube

duminică, 4 septembrie 2022

La mulți ani sweety! - Nickbags.ro

Când cineva mă întreabă cum definesc iubirea îi spun numele tău. Pentru că iubirea caută totdeauna să facă fericit pe celălalt! Mulțumesc pentru că mă faci zi de zi și mai fericit! You are amazing! Esti specială!

Când cineva mă întreabă ce este jertfa îi spun numele tău. Ai rupt mereu din tine că să ne împrospătezi pe noi. Ne-ai împins mereu în sus coborându-te pe tine! Ai ars tu să ne luminezi pe noi! Ești rezervor de dăruire…

Când cineva mă întreabă ce înseamnă vrednicia îi spun numele tău! Îți mulțumesc pentru modul în care îți sacrifici puterea. Pentru familie. Pentru biserică. Pentru oricine… Pentru tine oricine e… aproapele tău. Știai că palmele tale sunt cele mai frumoase după palmele lui Hristos?


Când cineva mă întreabă ce este bunătatea îi spun numele tău. Ești fermecătoare! Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că m-a hăruit să fiu însurat cu un înger!


Când cineva mă întreabă ce înseamnă optimismul îi spun numele tău! Pentru tine nimic nu începe cu “nu este posibil”. Dacă ne-ai virusa pe toți cu încrederea ta lumea am fi un megalopolis de sfinți!


La Muuuuuuulți Ani sweety! Lângă tine trăiesc cea mai frumoasă aventură! Mă rog ca Domnul să ningă peste tine fericire! (Cât zăpezile din Alaska). Să te păstreze ca pe un oțel neîndoit! Să strălucești ca stelele dimineții! Să te țină mereu proaspătă, puternică și înțeleaptă. Și unde calcă talpa piciorului tău totul să-ți aparțină!


La Mulți Ani honey! Mă rog ca Dumnezeul căruia îi slujim să-ți crească aripi! Îngerii sunt destinați ca să zboare! În veșnicie…


La Mulți Ani darling! Azi e ziua ta! Dar tu vei sărbători în toate zilele!


You love 

NKG

Phoenix, Arizona

9/4/22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu