youtube

joi, 9 septembrie 2021

Mi-e tare dor de tine... - de Mihaela Mănescu

Mi-e tare dor de tine, fărâmă de Lumină,
Om plămădit cu grijă din tină și din Foc!
La umbra Dreptei Mele, în Patria senină,
Ți-am pregătit în taină făgăduitul loc.

Mai e puțină vreme; te mai aștept o clipă.
Tu roagă-te și strânge Cuvântul Meu în piept.
Îți mai lipsește, iată, o pană din aripă
Ca zborul tău să fie desăvârșit și drept.

Copilul Meu de suflet, în cea din urmă vale
Va fi atâta Pace și-atâta Har Preasfânt
Încât prin bezna nopții, lumina feței tale
Va fi o mărturie în cer și pe pământ.

Când vei vedea smochinul că-i gata să-nflorească,
E semn că sunt aproape de templul tău plăpând.
Să-ți fie haina albă și duhul să-ți șoptească:
Mi-e tare dor de Tine... O, vino mai curând!

mihaela mănescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu