youtube

sâmbătă, 24 aprilie 2021

Donează 2 euro pentru Orfelinat!

De ani de zile am avut un vis: să construiesc un orfelinat! Mai ales că eu am fost abandonat când eram mic. Am fost întrebat retoric de prieteni: „Dar ai cu ce? Ai cu cine? Ai unde?”. Și nu am avut răspuns la acea vreme decât: „Dumnezeu se va îngriji!”

În prezent a apărut oportunitatea. La Fundația „Lumină pentru rromi” din Boldești, Prahova. Împreună vrem să construim un cartier de case pentru copiii orfani. Un centru social. (Astăzi orfelinatele uriașe nu mai pot fi construite în România. Legislația te obligă la case mici, cu asistenți permanenți). Pentru a demara proiectul mai întâi trebuie achiziționat un teren care se află în imediata apropiere a clinicii medicale și a bisericii Eben-Ezer. Terenul (30.000 metrii pătrați) este la un preț bun: 2 euro/mp. Proprietarul a tot fost amânat deoarece nu s-a reușit strângerea acestor fonduri! 1 Mai 2021 este ziua de referință. Avem nevoie de ajutorul dvs! 

Implicați-vă cu noi! Donează 2 euro pentru un metru pătrat! Împreună putem reda orfanilor un vis!

Mulțumim!

Nicolae.Geantă

linkul pentru DONAȚII  PayPal - sau AICI

Detalii de plată cont bancar vezi pe foto mai sus. 

Pentru orice întrebare suplimentară contactați-mă la 
e-mail: nickbags@gmail.com ori telefonic.

vezi și  https://youtu.be/jXJXu-zL3Cw sau




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu