youtube

sâmbătă, 21 iunie 2014

Sunt săpat în palmele Sale!

,,Iată că te-am săpat pe mâinile Mele, și zidurile tale sunt totdeauna înaintea ochilor Mei!” Isaia 49:16.


Ce binecuvântare! Să fi gravat în palmele Creatorului! Ca Dumnezeu să poarte peste tot, pe mâinile Sale, imaginea noastră, a celor pe care i-a răscumparat! Este alegerea Sa. E un lucru peste care nu va trece niciodată. Pentru că e parte din El. La Golgota noi am crezut că i-am zdrelit mâinile (întinse spre binecuvântare). I-am bătut piroane în palme. Dar El, a pirogravat cu sângele Său numele nostru. Și de atunci, în fiecare zi când își privește mâinile, noi suntem acolo. Încrustați. Ca să nu ne uite! Mulți știm că în Cer, între sfinți, îngeri și heruvimi, Hristos umblă cu mâinile perforate. Dar și cu numele noastre încrustate pe palme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu