youtube

sâmbătă, 12 august 2023

Scapă-ți viața! - de Nicolae Geantă

Zilele trecute aici era o casă…

“Cineva a bătut în ușă! Mi-a dat niște chei și a strigat: ‘Am două truck-uri. Ia cheile, ia truck-ul și fugi!’ Dacă nu îmi punea truck-ul la dispoziție muream în incendiu! Nu aveam cu ce fugi” Așa a povestit Jessica T., nepoata lui Mike L. (unde locuiesc acum in Chicago) o tânără  din familie de penticostali, care lucra în Lohaiana, insulele Hawai. De frică oamenii au sărit în ocean. Un prieten al ei a stat 6 ore în apă. Ținându-se de stânci lovit de valurile Pacificului înfuriat! În primul clip Jessie a filmat locul unde locuise înainte de dezastru. Totul acum e scrum! Focul nu iartă nimic sub flăcările sale!

Interesant este că fetei i s-au oferit niște chei și o mașină de către o femeie… necunoscută! 

Salvatoarea poate fii un înger! Eu cred în îngeri care intervin datorită rugăciunilor fiecăruia dintre noi și ale bisericii care mijlocește pentru semeni săi! Ar trebui să crezi și tu! 


Lot a scăpat în ultimele clipe din focul Sodomei datorită unui înger!Jessica a scăpat datorită unei femei! De unde știm că îngerii nu sunt femei? Dar chiar așa, mai contează asta când dezastrul e gata să te-nghită?


Scapă-ți viața! Nu refuza cheile Golgotei! Nu refuza pe Isus. Într-o zi va fi o Lohaiana tot pământul! Astăzi Jessica poate spune mai bine devât toată planeta ce înseamnă limbile focului…


PS: Vezi și  linkul de pe Instagramul meu - https://www.instagram.com/reel/Cv2AyARgkaL/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==


Nicolae.Geantă

Pallos Park, Illinois

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu