youtube

joi, 16 decembrie 2021

Tu ai oferi cadou de Crăciun unuia de care nu îți place? - de Nicolae Geantă

O fată face bilete pentru toata clasa. Apoi le pune pe o bancă. Fiecare vine și trage singur biletul... Un durduliu deschide, se uită atent, închide, pune biletul la loc... Trage altul. Zâmbește. Pleacă în bancă. Ceilalți sunt mulțimiți de sorț. Mai sunt două bilete neridicate. O fată vine și îl schimbă pe cel tras acum câteva secunde. Tot nu zâmbește! Un tip nu ia bilet deloc. E sărac. „Eu nu particip!” Până să spun că iau eu biletul lui, lidera grupului strigă: „Bine... Cine are biletul lui? Dați-l afară!” Și e scos de la „pomul de iarnă!” Apoi se face liniște.

citește tot articolul aici - https://nicolaegeanta.blogspot.com/2019/12/tu-ai-da-cadou-de-craciun-unuia-de-care.html


PS: Când am povestit acest lucru unui prieten am fost întrebat: „Și băiatul Acela a primit ceva?”. „Da o să-I cumpăr eu ceva Jimmi!”, am răspuns. „Nicu, te rog dă-i niște bani de la mine…”. Iar când l-am chemat și i-am dat băiatul a plâns. Cadoul lui era aproape cât al întregii clase!

2 comentarii:

  1. Pace frate Nicu As vrea sa va scriu in privat dar nu am numarul.Mi-l puteti da va rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrieți-mi un mail pe nickbags@gmail.com. Și acolo va dau și nr de telefon dacă e cazul.

      Ștergere